Sunday, March 22, 2015

Söndag

Håller på att spika upp och ändra lite på tavlor här hemma. Har satt upp tavlan jag fick från mitt föräldrahem. Skulle satt upp J:s tavla också men hittar inte den. Jag trodde absolut att den var i S:s förråd men hon har tömt det nu och den fanns inte där, var uppe i mitt eget förråd på vinden men kan inte hitta den där heller. Kan bara inte fatta var den är. Kan möjligtvis vara bak en massa bråte på vinden i alla fall, J har fyllt på med saker som jag inte ensam orkar flytta på. Men i väntan på att få fram den så satte jag upp den andra tavlan idag, flyttade den lilla hyllan och flyttade två andra tavlor. Tror jag blev nöjd, det får i alla fall vara så här nu.
Hade lite planer på att ta mig ut till havet idag och gå lite, men jag tycker det är för kallt, 3 grader är verkligen inget att skryta med. Sparar havspromenaden tills det blir lite varmare. Jag ska jobba mycket framöver, båda de kommande helgerna, påsken är jag ledig långfredag och annandagen. Blir det fint väder måste jag ta mig ut någonstans. S flyttar till Stockholm slutet på den kommande veckan så hon är inte hemma i påsk. Hoppas jag och E kan göra något. Filmen vi såg igår, Marigold Hotel, var charmig och rolig. Det är alltid mysigt att gå på bio och äta popcorn.

No comments: