Saturday, March 14, 2015

Lördag

Då ger jag mig av idag för sista (förmodligen) lördagen i Hässleholmsbutiken. Känns lite vemodigt på ett sätt, jag har ju några veckor till att jobba där, för jag har trivts bra. Men jag känner bara att jag gör helt rätt, inget att orda om. Hade sms-kontakt med chefen i Lund igår och berättade att jag ändå finns kvar som extrapersonal, tror mer på att jag får jobba extra där och hon lovade att höra av sig när det behövdes. Jag har ju ändå lärt mig ganska mycket om varorna jag säljer här.
Ute är det inte sol nu i alla fall, det kanske blir. Igår var det trevligt när jag och E var ute och åt, jag åt oxfilé och hon hjortfilé och supergod efterrätt, min var någon slags varm chokladkaka med krossade jordnötter och vaniljglass, typiskt mig att gilla desserten mest!

No comments: