Friday, March 06, 2015

Jag fick jobbet!

Yes! Jag fick jobbet!! Har svårt att fatta att jag gick hela vägen, men så himla roligt det ska bli att få jobba i vår nya galleria, jag ska jobba med kläder i en kedja som nu ska etablera sig i vår stad. Det blir inte så jättemånga timmar till att börja med men jag får en fast anställning som sen kan bli större förhoppningsvis. Tänk att jag ska få jobba i min egen stad och ha ungefär fem minuters promenad till jobbet. My god!! Jag ska försöka vara kvar i Hässleholm och kombinera detta, jag har pratat med min chef där och hon vill gärna det, vi trivs så bra ihop. Öppning här i stan blir i slutet på denna månad, så det är inte långt dit!!
Så skönt att sätta sig på tåget hem ikväll, ha en ledig helg framför sig och lilla S är hemma, hon är hos sin pappa ikväll men imorgon träffas vi!

No comments: