Monday, March 23, 2015

Måndag

Började dagen i butiken här i stan och fick träffa en söt visual merchandiser som är nere från Stockholm för att hjälpa till att få allt snyggt, hon är höggravid men jobbar på som bara den. Fick också hälsa på tjejen som ska vara lördagsextra. Sen fick jag ge mig av till Hässleholm för att jobba några timmar. Där blev det en turbulent dag, A fick ett sjukdomsbesked via telefon av en närstående och vi var alla chockade, V från Kicks var inne och pratade precis när allt hände. A fick ge sig av men som tur var kom M in och jobbade. Allt kändes helt kaosartat och jag hade svårt att koncentrera mig. Tänker så på fina A och hoppas allt går bra. Sen gav jag mig av till Kristianstad igen och det hade hänt jättemycket i butiken, det var så fint. En tjej från Lund hade kommit upp och hjälpte till. Klockan sex bröt vi, skönt att det inte blev så sent, jag känner mig trött, mer psykiskt trött.

No comments: