Friday, March 13, 2015

Ledig fredag

Härlig sol ute idag med. Jag har varit på stan, insåg att jag måste ha ett par nya skor, det är en tid nu då det är för varmt och vintrigt med kängor eller stövlar men för tidigt för ballerinaskor, så jag köpte skorna på bilden. Nu läste jag att det är Spaniens största skomärke med alltid trendiga skor, hahaha jag är trendig! Det är lite svårt att hitta vad jag vill ha, jag orkar inte gå i högklackat längre, det får bara bli till fest eller speciella tillfällen, men jag vill ändå ha något snyggt, inte tantigt bekvämt, men dom här blir snygga både till jeans och klänning.
Det har redan spridit sig i kedjan att jag ska sluta, var inne i butiken här i Kristianstad, ibland hämtar vi varor till Hässleholm och butikschefen där visste det redan. Ojdå. Men det är kul när människor kan glädjas med mig och jag vill ju vara kvar vid behov.
Ikväll ska jag och E gå ut och äta.

No comments: