Friday, November 18, 2016

Fredag

Har tagit en kopp kaffe och några pepparkakor, har kommit hem från dagens prenumerationsförsäljning här i stan. Gick väl sådär men har träffat lite folk jag känner. Imorgon ska jag och en kille stå på en julmarknad här i stan. Det finns ju inga julkänslor med sånt här regnigt trist väder. Kan ju vara kul att vara två, hoppas det går bra. Sen har jag en ledig söndag. Klagade inför E igår, att det varit sån supertrist vecka. Men det har faktiskt varit det. Dom här två veckorna jag var på mitt gamla jobb fick jag känna på hur trevligt det kan vara med arbetskamrater, man jobbar ju väldigt mycket ensam på mitt jobb. Men det betyder mer än vad man kan tro att få ta en kopp kaffe ihop och prata och skratta lite. Jag saknar det. Men så är det, man kan inte få allt.

2 comments:

znogge said...

Nej, tyvärr kan man inte det men vissa saker kan man verkligen sakna.

Hoppas den lediga söndagen blir bra!

ime said...

Ja tack, söndagen har varit skön. Hoppas din helg också varit bra.
Kram