Sunday, November 27, 2016

Söndag

Jag var väldigt trött igår, jobbade tre timmar, men jag hade så svårt att somna på kvällen när jag kom hem efter galan, somnade kanske vid två och så gick jag upp vid sju. Men sov desto bättre natten till söndagen. Dagen började bra med skype med J från Japan. Han pratar både med mig och med katterna. Han ska kanske åka till Las Vegas i januari, hans företag har en utställning där. På tisdag ska han få vara med om en tv-inspelning. Det är två japanska kändisar som han ska få tillbringa en hel dag med i Kyoto på någon slags sightseeing.
Idag har jag jobbat ensam hela dagen. Det har gått bra och har varit mycket folk och försäljning. Som tur var blev det lite lugnare ett tag så jag kunde få i mig en macka och lite kaffe. Vi har ju haft tävling, har fått ett mål och går vi över det får vi dela på det beroende på hur många timmar man jobbat. Det kommer att bli lite extra i presentkort. Känns bra för man vill ju gärna gå i dom kläderna vi säljer.
Imorgon är jag ledig. Ska åka till veterinären och få Zeldas päls vidgjord.

No comments: