Sunday, November 06, 2016

Söndag

Igår jobbade jag med lilla E. Vi diskuterade situationen på jobbet, hon reagerar också. Jag slutade kl 15 och då dök en annan E upp, vi gick på le Croissant och hon bjöd på fika. Det är alltid mycket folk där, roligt att det går bra. Mysigt att sitta inne och dricka en varm latte och titta ut på ösregn och blåst, mindre mysigt sen när man ska ta sig hem, jag hade handlat lite mat och cykla med paraply och tunga kassar kändes inte lockande, så jag gick hem, usch vilket väder.
Har vaknat tidigare några morgnar nu, lite skönt ändå att gå upp när det är mörkt, dricka sitt morgonkaffe i lugn och ro. Jag jobbar idag också. Imorgon är jag ledig, då ska jag åka till Sölvesborg och klippa mig.

2 comments:

znogge said...

Sitter man inne med en kopp te så känns november okej men det är när man ska ut som det blir mindre trevligt. Just nu slipper vi regnet men det är nog bara en tidsfråga...

Kram och ha en bra söndag!

ime said...

Ja usch november är ingen rolig månad.
Önskar dig också en bra söndag!