Thursday, April 05, 2018

Liten lyxdag

Idag har jag haft en liten lyxdag. Var på stan och gjorde vid naglarna, jag gör ju gellack, det är alltså ingen påbyggnad utan nagellack som härdas med lampa och som sen håller i typ tre veckor. Jag har fastnat för det här för även om jag gör det själv med underlack, nagellack och sen överlack så håller det aldrig mer än 4-5 dagar. Idag blev det knallrosa naglar. Sen gick jag lite på stan, hittade en väska på Åhléns, en rosa fin som jag slog till på. Det är ju inte skinn, någon gång ska jag köpa en riktigt fin väska men inte nu. Jag kan känna att jag som person mer uppskattar att bo i stan, jag tycker det är skönt att ha nära till allt, tycker om att strosa lite i affärer, ta en fika, unna mig något. Nu är jag ledig imorgon med sen blir det jobb lördag och söndag. Jag kommer inte att jobba med T någon mer gång innan jag slutar, henne kommer jag att sakna jättemycket.

2 comments:

znogge said...

Men vilken fantastiskt snygg och söt väska.

Kram och tack för din omtanke <3

ime said...

Tack 😊 mina tankar är hos dig ❤
Kram