Sunday, April 08, 2018

Söndag

Då har jag jobbat min sista helg på nuvarande jobbet. Ganska skönt faktiskt. När man väl bestämt sig för att byta jobb vill man ju göra det med en gång. Jag känner mig inte särskilt nostalgisk över att sluta, visst kommer jag att sakna några personer men jag tycker helt ärligt det ska bli skönt. Det är så mycket problem där som kommer bli skönt att slippa.
Idag har det varit varmt, +16 grader. Det fick bli den rosa vårkappan. Härligt. Nu hoppas jag vi får varmt vårväder nästa helg när vi är i Stockholm.
Imorgon är jag ledig, ska klippa mig bland annat.

2 comments:

Från Glam till Damm said...

Ja, visst är det så. När man vet att man skall byta jobb så är man ju redan en fot ut genom dörren och påväg till det nya...

Kramen, Anneli

ime said...

Ja precis! Jag ser väldigt mycket fram emot det!
Kram