Oj oj, Sverige vann gruppen. Vilken rolig match och man får lite sommaren -94-vibbar. Då blir det en match till. Vad roligt. Jag såg inte hela matchen från början, jag var och fixade mina naglar. Jag brukar göra med gellack så det håller sådär tre veckor. Idag tog det väldigt lång tid, tjejen höll på hur länge som helst med varenda nagel. Jag har gått upp fyra idag, har haft sånt här morgonpass så jag var ju jättetrött när jag satt där. När jag skulle betala ville dom ha 550 kr för något jag brukar betala 250 för. För hon hade byggt på med gel, men jag hade ju beställt samma sak som jag brukar göra och fått det bekräftat via mail, 30 min för 250 kr. Så jag ville ju inte betala 550. Han i kassan stod på sig men det gjorde jag med, sen kom ägaren och sa att tjejen missuppfattat men att jag ska säga till vad det är jag ska ha. Tjejerna pratar inte svenska och det känns inte seriöst där. Dom fick ju ge sig, men jag vet inte om jag vill gå dit mer.
Imorgon är jag ledig, ska sova ut.
Wednesday, June 27, 2018
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
4 comments:
Jag är helt ointresserad av fotboll men jag är glad för deras skull att de vann igår.
Bra att du stod på dig. Du hade ju skriftligt på överenskommen behandling och pris så de hade väl inte mycket att komma med. Att tjejerna inte förstår svenska är ingen ursäkt och de ska väl veta vad som har beställts. Jag skulle inte heller vilja återkomma till det stället. Men du är förhoppningsvis nöjd med dina fina naglar :D
Kram
Ja naglarna blev fina men det kändes väldigt olustigt och det var inget trevligt kundbemötande.
Kram
Hej Marie,
Ja visst var det en fantastisk match och vi sa också så att vi fick vibbar från 1994, som också var en varm fotbollssommar. Toppen också att Tyskarna råkade ut för karma efter att ha uppfört sig så illa. Jag brukar alltid såga att an behöver inte hämnas någons illa beteende för det tar universum hand om (Krama). Jag har sett det flera gånger...
Jösses vad du råkade ut för på nagelsalongen! Tur att du stod på dig, men har du beställt något så skall du väl inte behöva förklara och vara övertydlig igen som kund. De skall ju veta vad kunden har beställt! Ägaren skulle ha rättat till detta omedelbart och hans enda kommentar till dig som kund skulle vara en stor ursäkt.
Ha en fin dag och tusen tack för alla dina kommentarer hos mig. Jag jobbar på sommarskolan och har varit så dålig på att svara på kommentarer, men jag har läst alla och uppskattar din input!
Kramen, Anneli
Ja visst var det härligt att tyskarna inte gick vidare. Riktig skadeglädje och absolut kommer det ikapp en när man betett sig illa.
Ja jag håller med, salongen skulle bett om ursäkt och inte hållt fast vid att det var mitt ansvar som kund att se till att jag fick den behandlingen jag beställt. När jag jobbade i butiken bad jag om ursäkt å andras vägnar när det blivit fel och var det riktigt illa fick dom också ett erbjudande till nästa gång dom skulle handla. Jag har också gjort fel, missat larma av plagg t ex och då bad jag alltid om ursäkt.
Kram
Post a Comment