Thursday, July 11, 2019

Semestern börjar ta slut

Nu börjar min semester lida mot sitt slut. Har morgondagen och helgen, sen är det dags att återgå till jobbet. Det har varit skönt att vara ledig såklart men dags att återgå till rutiner. Bara att gilla läget.
Igår hade jag Dante med föräldrar på besök, min kusin I och E var också här. Jag bjöd på lite sommarbuffe och kaffe och tårta. Alla blir helt hänförda av den lille killen, han är så ovanligt go och charmig.
Imorgon ska jag avsluta semestern på samma sätt som jag startade den med ett besök på Torsö hos E. Jag ska sova över och få uppleva hur det är att vara vid havet på kvällen.

4 comments:

ibod11 - Ingrid said...

Du får den allra bästa sortens avslutning på din semester. Först Dantebesök och sedan ett dygn vid havet. Jag hoppas att vädret blir perfekt för en vacker solnedgång som speglar sig fint i vattnet :D
Kram

ime said...

Ja, de två dagarna jag träffat Dante har varit de bästa dagarna på semestern!
Hoppas på fint väder imorgon men solen går tyvärr inte ner vid havet här i öster. ☺
Kram

Znogge said...

Underbart är kort men du får i alla fall en härlig avslutning på semestern. Först att träffa Dante och sedan en helg vid havet. Kan väl inte bli mycket bättre :D

Kram

ime said...


Avslutningen är bästa tänkbara. Jag känner mig lyckligt lottad.
Kram