Tuesday, July 23, 2019

Tisdag

Saker och ting börjar falla på plats när det gäller min utbildning, börjar få lite grepp om det hela. Är väldigt tacksam att jag fått chansen där, det gick ut ett mail att man kunde anmäla sitt intresse för att få dubbelkompetens och det hade haglat in anmälningar. Vilken tur att K som är teamledare på kundtjänst sagt att dom ville börja med mig. Hoppas jag får vara där en hel del så jag får chans att verkligen komma in i allt.
Imorgon har jag dock en ledig dag. Jobbade ju helgen, så jag ska unna mig sovmorgon och sen har jag lite att ta itu med. Juli månad börjar gå mot sitt slut, hjälp vad tiden går fort.

4 comments:

ibod11 - Ingrid said...

Vad bra och roligt det måste kännas att ha blivit utvald :D Men jag är inte förvånad eftersom du har ställt upp på alla möjliga vis och inte har många sjukdagar. De ser en stabil och lojal medarbetare i dig och kanske vill de satsa på någon som de tror stannar kvar och som hela tiden visat sig vara duktig på sina arbetsuppgifter :D Jättekul!
Kram

ime said...

Tack för dina snälla ord! Ja för en gångs skull verkar det uppskattas också att man inte är purung precis, att man har lite erfarenheter.
Kram

Znogge said...

Det låter spännande och jag kan tänka mig att de är nöjda med ditt arbete. Håller helt med Ingrid om ovanstående.

Men visst går tiden på tok för fort...

Kram

ime said...

Tack så snälla ord ☺
Ja tiden går fort men just nu känns det som härlig sommar ett tag. Man får försöka njuta!
Kram