Wednesday, July 17, 2024

S e m e s t e r

 


Idag kändes det väldigt lätt att traska till tåget och ta mig hem, jag fick nämligen ta semester i morgon och fredag och har alltså äntligen gått på min efterlängtade semesterledighet! Det har varit drygt att vänta men nu är jag ledig till den 12 augusti. Det jag just nu ser mest fram emot är sovmorgnarna! Ingen klocka som ringer halv 6 alltså. Jag har en ganska tom almanacka och ska göra lite vad jag känner för. Lite småutflykter, jag har ju mitt kort så att jag kan åka tåg i hela Skåne. Jag ska försöka gå ner i det här semestermoodet och bara ta det lugnt, ingen stress utan njuta!

4 comments:

Znogge said...

Grattis och njut nu <3 En obokad kalender är inte fel alls. Sedan kan man alltid bli spontan om andan faller på.

Kram och god kväll!

ime said...

Tack - ska verkligen försöka njuta. Ja jag gillar att inte ha så mycket planerat, hoppas på hyfsat väder och göra lite vad som faller en in.
Kram och god kväll till dig också!

ibod11 - Ingrid said...

Klokt tänkt att ta det som det kommer och bara njuta av sovmorgnar och av att vara ledig :D Hoppas att din semester blir så fin som du hoppas och att du blir ordentligt utvilad.
Kram

ime said...

Ja jag har goda förutsättningar att få en avkopplande semester, hoppas jag i alla fall!
Kram