Wednesday, December 18, 2013

I år kommer jag att sakna min lilla Svala jättemycket när vi plockar fram julgranen. Hennes stora nöje var att plocka ner kulorna och leka med dom, hon måste ha blivit jättelycklig när vi satt upp granen och fyllt den med roliga leksaker. Hon lyckades alltid gömma kulorna och sen kunde det hända flera månader efter att hon hittade dom igen och sprang omkring och busade med dom. Jag saknar henne så, min ulliga varma lilla Svala.
Igår träffade jag en ny representant för ett märke, pratade med henne och hon tipsade om var jag kan skicka mitt cv, dom jobben går nästan alltid via kontakter. Hon var jättetrevlig och vi hade hur mycket som helst att prata om, hon har gått samma utbildning som jag och bor i Karlshamn och vi hade många gemensamma bekanta.
Nu två hellånga dagar kvar innan en ledig dag på fredag.

No comments: