Sunday, December 08, 2013

Kommer inte att kunna somna ikväll, har sovit för mycket idag. Har tid att tänka också. Det här med utanförskap. När man inte tillhör eller får fortsätta tillhöra en arbetsplats, jag har ju lite vana av det. Det är så himla viktigt att känna att man är ett team som jobbar mot samma mål. Nu när jag varit extrapersonal men ändå haft schema och jobbat varje vecka har jag ofta känt mig tillhöra det teamet, men emellanåt får man ändå bevis på att man inte riktigt tillhör. Det kan kännas rätt hårt. Ovissheten är också jobbig. Problemet nu är ju att jag trivs så himla bra, eller det är ju inget problem men jag måste ju göra någonting efter nyår, jag kan inte gå och vänta på att bli kontaktad. Då kanske det blir så att jag måste tacka nej till något jag gillar och det är inte roligt. Men å andra sidan, dom går ju miste om mig också. Jag har gjort ett bra jobb och det har jag fått bevis för. Usch ja, den som lever får se.

No comments: