Wednesday, December 25, 2013

Lugn och skön julafton. Var väldigt trött dock, det intensiva jobbandet tog verkligen ut sin rätt. Men S var jätteduktig och gjorde köttbullar, det blev julmat i år, vi har inte haft det de senaste två åren, bara lite till lunch och sen har vi haft porterstek på kvällen. Får se om julmaten går åt bättre i år, jag blev så trött på att slänga julmaten som inte åts upp. Men får erkänna, julmat är inte riktigt min grej, jag föredrar en god middag istället. Fick fina julklappar av mina barn, ett jättefint armband där hela behållningen går till hemlösa katter, det var förstås från mina katter den julklappen.... sen fick jag ett fantastiskt voluspa-ljus, underbar doft och jättefin förpackning, ett foto på lilla S i ram och ett presentkort där jag tror jag ska köpa en god bodylotion jag spanat in ett tag. Mina julklappar som jag gav blev också uppskattade, ett Marc Jacobs-armband till S och en Johan Lindeberg-skjorta till J, ett OPI-nagellack till S och så fick dom julgodis.
Idag ska jag inte göra något särskilt alls, lite köttbullar ska jag dock göra, men för övrigt bara ta det lugnt och ladda för två intensiva dagars jobbande till, i morgon får jag gå upp sådär vid halv fem.

2 comments:

Maria at inredningsvis said...

AWWWW viken SÖT katt hi hi:) vill passa på att önska GOTT NYTT ÅRRRR

och kolla gärna inredningsvis nyårskrönika imorgon:)

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

ime said...

Önskar dig också ett gott nytt år!
Kram