Tuesday, December 17, 2013

Vaknade en timme innan klockan skulle ringa, tror jag åker iväg lite tidigare. Har lite ärenden att göra och det kan ju vara skönt att slippa halvspringa runt i Lund och kolla på klockan hela tiden. Tänk om jag t o m hinner ta en tomtelatte som jag ser reklam för hela tiden. Jag är egentligen en riktig cafémänniska, älskar verkligen att slå mig ner och bara låten tiden gå, spana in andra människor och slippa ha en tid att passa. Hela livet går ju nästan ut på att ha tider att passa, att hela tiden beräkna tid, kolla hur mycket tid som är kvar och jämt stressa. Hoppas nu tågen inte strular så jag får lite mera tid på morgonen, igår var det strul så jag fick åka buss till Hässleholm, sen sätta mig på ett tåg som stod jättelänge och väntade, stämplade in exakt på minuten i Lund men det är bara för att jag har rejält med marginal på morgonen.

2 comments:

Åsa said...

Mums, den såg mäktigt god ut :) Älskar café oxå, men det blir alltför sällan :)
Kram på dig!

ime said...

Jag önskar jag hade tid att gå oftare på café!
Kram