Thursday, December 05, 2013

I natt har jag sovit bättre, vaknade vid fem i morse men lyckades somna om. Är ju ledig idag. Ska få vinterdäcken pålagda strax innan lunch. Imorgon ska jag jobba några timmar i Brösarp på spa och då måste jag ha bra däck för att köra, det ska ju bli oväder. Vet inte hur mycket det kommer att bli av det men det pratas om orkan igen och sen snöblandat regn. Ska visst komma in natten till imorgon men jag ska inte börja jobba förrän vid 14 så förhoppningsvis har det lugnat sig. Hörde själv av mig till spaet eftersom jag fått tacka nej till jobb så många gånger och imorgon behövdes jag, fick fråga om lördagen också men då ska jag iväg till Lund. Inte många veckor kvar där nu, jag pratade lite med V igår och hon sa att för fyra år sen började det här märkliga med att alla bytte tjänster och jobbade för varandra så nu kan ingen hålla reda på längre hur det ligger till. Så det är ju inte konstigt när jag som bara varit där ett halvår inte kan fatta allt. Får väl hoppas på att jag behövs på nåt sätt, vill ju inte gärna hoppas att någon blir sjuk men mycket semester kan man väl hoppas på för dom andra så att jag kanske får jobba lite. Önskar jag slapp ägna så mycket tankar åt det här.

No comments: