Thursday, December 26, 2013

Vaknade sådär kvart i fyra i natt vilket jag gjort ett tag nu, men denna morgonen hann jag inte somna om för kvart i fem ringde klockan. Bara upp och in i duschen, ta en kopp kaffe och vid sex ska jag gå till tåget. Rean startar kl 9 och jag ska vara på plats 8. Antar att vi ska förbereda den timmen innan dörrarna slås upp. Har blivit varnad för att denna dagen kommer att vara förfärlig... men kanske lite rolig också, tiden går ju fort när det är mycket folk.
Dom här två dagarna jag varit ledig har inte fått bli den avkoppling jag velat ha, det är så mycket konflikter och bråk. När ska det bli harmoni och lugn? Det är så lätt att tro att alla andra har julhelger med lugn och ro och bara mys och egentligen spelar det väl ingen roll hur andra har det, jag vill inte ha det så här i alla fall.

No comments: