Wednesday, April 02, 2014

Det kom stora snöflingor precis, det har nog gått över till regn nu, men det är isande kallt ute. Verkligen aprilväder.
Idag har jag fått utbildning på ett nytt projekt, vi kontaktar olika idrottsklubbar över hela Sverige för att få dom intresserade att börja sälja kläder för ett företag för att tjäna pengar till sin verksamhet. Kul med lite annorlunda grejor och roligt att få bli utvald att jobba med nåt nytt.
Två morgnar till att tvinga sig upp, det är extremt jobbigt att gå upp när man ändrat klockan.
Hem ikväll var det tågkaos. En person hade trillat framför ett tåg, det är ju tragiskt men det konstiga var att det hände mellan Lund och Malmö, ändå stod tågen stilla mot Kristianstad. Jag hade lite tur för tåget som skulle gått en hel timme innan mitt stod fortfarande kvar på perrongen så jag hann med det, det var helt överfullt men jag tänkte att det var lika bra att ändå åka med för man kan ju inte veta när nästa tåg skulle gå. Precis när jag tryckte mig in i tåget reste en perso på sig och gick av, så jag fick sittplats ändå.

No comments: