Tuesday, April 08, 2014

Introduktion

Idag har jag varit på introduktion om nya jobbet i sommar. Det var trevligt och som alltid när det gäller Ikea är det ordning och reda och mycket om värderingar. Det känns jättebra och jag ser fram emot att få jobba där. Jag ska vara på det som kallas Saluhallen, det är där all textil, husgeråd med mera finns. Jag kommer att få schema hemskickat till mig så jag kan börja planera lite. Hoppas kunna jobba en del helger innan sommaren så jag kommer in i det.
Åkte hem tidigare igår, känner mig inte helt kry, har någon förkylning i kroppen. Jag sov jättedåligt natten till igår men det var inte bara trötthet jag kände av, har huvudvärk och ont i halsen. Så jag sov flera timmar igår när jag kom hem. Idag hade jag tagit ut en semesterdag och det har gått bra att vara med denna dagen, har ju mest suttit och lyssnat. Men tror jag vilar mig imorgon och blir hemma.

No comments: