Sunday, April 06, 2014

Satt och läste lite i min blogg från förra sommaren. Usch vilken jobbig tid det var. Läste om min lilla Svala, min kisse som bara fick bli fyra år. Tårarna börjar rinna direkt, tänk vad man fäster sig vid ett djur och jag kan sakna henne så, det spelar ingen roll att jag har två andra buskatter, det var något speciellt med Svala och allt roligt och gulligt hon gjorde.
Det var andra saker som var jobbiga, hyresgästen som vi hade i J:s lägenhet t ex. Ja, man ska inte hålla på och se bakåt men sommaren var tuff. Fick också uppleva vilken tuff konkurrens det var inom den branschen jag jobbade då och hur osjyssta man var mot varandra. Jag känner verkligen inte för att gå tillbaka dit.

2 comments:

Åsa said...

Dom små liven är allt för en <3 förstår dig till 100%
Jag kan tänka mig den dagen det är dags att ta farväl och börja tjura redan nu..
Kram på dig

ime said...

Usch ja, inte tänka på tråkigheter
Kram kram