Tuesday, April 15, 2014

Sommardäck igen

Vaknade i morse utan smärtor i munnen, så skönt, men det kom tillbaka lite så jag äter ipren fortfarande, men det är på bättringsvägen tack och lov. Nu har jag varit ledig i fyra dagar och har lyckats vända, är uppe längre och sover längre, och har faktiskt tagit powernaps varje dag förutom idag. Nu måste jag vända rätt så jag kommer upp ur sängen imorgon klockan fem. Hu.
Idag har jag varit på Volvo och fått sommardäcken pålagda, jag kör ju extremt lite så dubbdäcken har verkligen inte rullat många mil denna vintern. Alla på verkstaden var tydligen på kafferast när jag kom så jag slog mig ner på den enda lediga stolen som stod vid en dator. När dom kom tillbaka från kafferasten tyckte dom det var hemskt roligt att jag satt där och ännu roligare tyckte dom det var när jag sa att jag bokat in en massa kunder åt dom.... lättroade människor.
Denna påsk blir konstig, första påsken på 25 år som jag inte har något barn hemma.

4 comments:

Åsa said...

Hahha gjorde du det? Bokade in kunder? Va du är sööt!
Kram på dig!

Anonymous said...

Glad Påsk önskar jag dig i alla fall! Skönt att du är bättre nu!
Förstår precis hur det är med barnen iväg. Nu har jag alla tre hemma i fyra dagar och sedan åker de en efter en.
Marie

ime said...

Jag skojade lite med dom och sa att dom bara hade fem minuter på sig att byta mina däck för sen kom nästa kund :)
Kram

ime said...

Marie: vad glad du kan vara som har dom hemma i alla fall!!
Glad påsk till dig också!