Saturday, June 07, 2014

Jobb pingstafton

Igår var vi på Barbko och åt, jag, E och S. Det blev oxfilé som vanligt, jag är ju inte någon som testar nya saker, jag tar det jag vet är gott. Efteråt gick vi till mig och åt kladdkaka som jag bakat och tittade lite på Nationaldagsfirandet.
Idag har jag jobbat, första gången en lördag i Älmhult. Det var bra tryck men jag kände mig svettig emellanåt, det är så himla mycket jag behöver hjälp med och avdelningen är stor. En gång fick jag hämta en kollega långt iväg och sen kunde jag knappt hitta stället kunden var på, då känner man sig rätt korkad, men alla är så otroligt snälla och hjälpsamma.
Har suttit lite på balkongen ikväll, det är soligt och varmt, underbart. Jobb imorgon med.

2 comments:

Åsa said...

Låter bra i vilket fall :)
Å det kommer bara att gå bättre och bättre :)
Kram på dig!

ime said...

Ja jag hoppas jag hittar kunderna bättre nästa gång :)
Kramis