Monday, June 30, 2014

Måndag

Har varit hos doktorn idag, får ju problem med inflammation i hörselgångarna emellanåt och idag vaknade jag och ena örat var helt igensvullet, det gör ont och är väldigt obehagligt. Har fått en tamponad isatt i örat och så ska jag droppa alsolsprit i. Ska tillbaka imorgon igen, det har hänt att jag fått gå till doktorn typ fem dagar i sträck innan det sett ok ut.
Efteråt träffade jag E och vi gick till Duvanders och fikade. Vi gick lite på stan också. Det var faktiskt helt ok väder, lite blåsigt men sol, vi satt på torget och åt glass också. Sen hämtade jag mitt armband hos guldsmeden där jag fått svalan flyttad från armbandet jag fick av mina barn sist jag fyllde år till ett guldarmband, det var ett tygband som den var fäst vid innan och eftersom jag aldrig tog av mig det hade det blivit smutsigt. Men det blev jättebra i denna länken.
E skulle inte åka iväg denna veckan som hon ev planerat så vi funderar på att åka iväg någon dag ihop. Får se var vi kan hamna.

No comments: