Saturday, December 20, 2014

Lördag

Märks att julruschen är på allvar nu, gott om folk i butiken. Slutade klockan 16, tog tåget hem och sen åkte jag och S till E och fick världens godaste middag. Men jag är trött ikväll. Det är mycket med mina jobb, konflikter på ett ställe och jag tycker jag haft nog av konflikter. Orkar inte riktigt med det längre. Jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig. Jo jag tror jag ska försöka hålla mig ifrån allt, jag tror saker och ting händer av en anledning och jag ska nog inte vara där mer. Allt som händer tyder på det. Jag kan konstatera att skönhetsbranschen är en mycket tuff och osund bransch. Har aldrig varit med om så mycket ful konkurrens, är det för att det bara är kvinnor och tjejer som jobbar där? Jag börjar helt enkelt bli mätt på det. Det är inte värt det längre. Börjar känna mig sliten och trött också. Längtar väldigt efter miljöombyte av något slag, lite sammanhängande ledighet. Det hade varit guld värt. Nu är jag ledig imorgon och hoppas på en helt ledig helg nästa helg.

No comments: