Saturday, December 13, 2014

Solig lördag

Det blev ju ingen storm att tala om, ändå stänger Skånetrafiken ner nästan all sin trafik i ett dygn.... undrar hur det ska gå om det kommer lite snö, det är år 2014, om jag inte tar fel, herregud kan man inte köra tåg och buss när det blåser lite? Nej nu glömmer vi blåst och Skånetrafik. Idag sken solen och himlen är blå, jag tog en promenad på stan, så mycket fint det finns. Noa Noa har så underbara kläder, om någon vill ge mig en julklapp tar jag tacksamt emot presentkort från Noa Noa. Skämt åsido. Det var mycket folk på stan och julpyntat och fint, jag hinner ju inte gå i min egen stad så ofta. Måste bli klar med julklapp till J, behöver skicka det snart så det kommer fram innan jul. Nu ska jag städa lite här hemma, stryka lite kläder och ta igen mig lite, imorgon är det jobb igen.

No comments: