Tuesday, December 02, 2014

Tisdag

I morse när jag kom till tåget stod det bara på tavlan att det tåget jag skulle åka med var inställt. Jaha!? Jag såg väl ungefär lika glad ut som katten på bilden. Vad gör man då? Jag skulle ju öppna butiken och kunde inte vänta till nästa tåg, då hade det blivit väldigt jäktigt för mig. Så det var bara att gå hem och ta bilen. Jag fick i alla fall en promenad om man nu ska se det från den ljusa sidan. Det gick i alla fall bra att öppna och det var lugnt i butiken. Kul att det ligger i en galleria så man ser andra människor, V kommer ju och hälsar på och det är lika roligt varje gång, hon är så härlig den människan.
Ikväll har jag varit på bouppteckning, kan ju tycka att köra fyra mil för en kvart, kunde man inte tagit det via telefon? Vi skulle ju ändå inte skriva under något.

No comments: