Thursday, December 11, 2014

Nöjd med min stad

Slog mig idag och jag har konstaterat det tidigare, att jag bor så himla bra. Speciellt nu när jag jobbar mer i Hässleholm, ca en kvarts tågresa och så en promenad hem. Gick inom vår fina galleria med den fantastiska matbutiken med 40 meters matgata, handlade lite och sen gick jag inom det nya fina kulturkvarteret på vägen hem, gick till biblioteket. Det är så fint där och bara någon minuts promenad från min lägenhet. Jag tycker faktiskt inte jag kan bo bättre och min hemstad har blivit väldigt uppmärksammad i år, det har byggts mycket och allt är så fint och ligger så nära där jag bor. Jag lånade en bok på biblioteket från samma författare som jag precis läst, Robert Goolrick. Det var en väldigt annorlunda bok jag läste och nu lånade jag den som tydligen var hans stora genombrott, ska bli spännande att läsa den.

No comments: