Friday, December 12, 2014

Stormy weather

Tog bilen idag till Hässleholm, det förväntas komma in en storm och då ställer Skånetrafiken in alla tåg och bussar och jag vill inte riskera att fastna i Hässleholm. Skånetrafiken ändrar sig hela tiden så även om tågen planeras att gå kan det plötsligt visa sig att dom inte alls gör det. Nu är jag alltså tryggt hemma igen och har inga planer på att vistas utomhus mer idag.
Bra rusch i butiken idag, känns lite läskigt att vara ensam när det är så mycket folk och det är fortfarande så mycket jag inte kan. Men vid lunchtid kom A och sen slutade jag tio över ett. Så skönt. Men så här lite kan jag ju inte jobba i längden, får se hur schemat blir efter jul men det blir nog att åka till Lund och ta lite mer pass där. Nu jobbar jag på söndag igen och så lite längre dagar kommande vecka. Men ikväll blir det fredagsmyyyyyys, härligt med fredag!

No comments: