Saturday, July 04, 2015

Lördag

Det här är en liten kattunge och uggla som blivit kompisar, dom finns i Osaka i Japan. Kanske ska passa på och hälsa på dom också när jag ska dit i oktober.
Livet känns härligt nu, jag har så fina vänner. Jag, L och M var ju ute igårkväll, vi satt utomhus på O´Learys och åt, det var fullt av folk, det är ju något som kallas Sommar i city så det var konsert på Stora torg, men det var så högt ljud så vi kunde knappt prata. Men det är roligt att träffas och för typ fem månader sen kände jag ingen av dom, det är roligt att lära känna nya människor och lilla M är bara 20 år, L är 39 så jag är ju gamlingen i gänget, haha.
Idag är det lika varmt och jag har precis slumrat lite på balkongen, det är välbehövligt att vara ledig i helgen, nu ska jag jobba sex dagar kommande vecka och går på ett sjudagarspass fr o m fredag igen, med stängning nästan varje kväll. Man vill ju inte att vädret ska bli sämre men det är ju fler kunder om det inte är så här fint väder.

No comments: