Thursday, July 16, 2015

Torsdag

Nu behöver jag omge mig med mina vänner, få positiv energi och boost. Har precis pratat med L, min vän från tidningstiden. Jag har berättat hur jag upplever det på jobbet just nu och precis som hon säger, vi är för gamla för att acceptera sånt här. Jag vill tycka det är roligt och trivas med mitt jobb, inte ha en klump i magen för att kanske en galge hänger fel. Egentligen tycker jag mest synd om L som precis börjat. Hon är helt knäckt, säger att hon aldrig upplevt ett liknande ledarskap. Ett ledarskap som går ut på att skrämmas och hota.
Imorgon åker jag till Stockholm, tar tåget på morgonen. S åker ner ikväll för att gå på begravning imorgon. Det kommer att bli tufft, begravningar är alltid jobbiga men detta är så hemskt, att behöva gå på sin kompis mammas begravning. S åker upp igen imorgon kväll så vi kan sammanstråla då. E ska också åka upp men vi tar olika tåg. Ska försöka koppla bort allt och ha en bra helg.

No comments: