Sunday, July 26, 2015

Söndag

Fick ett sms av M i morse vid fem att hon var sjuk och inte kunde jobba idag, T kunde inte komma in så jag har jobbat ensam. Det har varit mycket kunder och jag fick ungefär 10 minuter då jag kunde slänga i mig en macka. Så här är det meningen att vi ska ha det sen, om jag nu är kvar, på söndagar. Det känns inte helt ok. Jag har inte alls hunnit med vad vi planerat idag. När jag skulle gå hem körde jag ut siffror sen vi öppnade, jag har sålt mest av alla i pengar, flest varor och haft flest kunder och högst snittkvitto av oss tre. Jag VET att jag gjort ett bra jobb, men jag känner inte för det mer. Får man inte uppskattning utan bara skit så är det inte värt det. Jag har ställt upp mest av alla, tagit EN semesterdag på hela sommaren. Imorgon ska jag jobba mer än planerat, alltså, jag börjar bli mätt. Jag är dessutom rätt arg. Det är ingen bra kombination.

No comments: