Thursday, July 30, 2015

Torsdag

I morse när jag gick upp möttes jag av en strålande sol och blå himmel. Dessvärre kommer det nog inte att hålla i sig. Men det var en speciell känsla. Jag har inte orkat bry mig om vädret denna sommaren, det har hänt för mycket för att det ska spela någon roll. Men jag förstår om människor som har semester och planerar att vara hemma i Sverige är ledsna, vi behöver sol och värme.
Zelda mår bättre, tror inte hon har kräkts på en vecka och det är ju ett gott tecken. Jag vill verkligen att mina katter ska må bra och dom är till så mycket glädje för mig.
Imorgon ska jag jobba i butiken i Lund, A, chefen, har hört av sig många gånger, hon har problem med sjuk personal och imorgon funkar det, då kan jag hjälpa till. Tänk vilken skillnad det är när man känner att man är välkommen och till hjälp, hon är alltid så tacksam när jag kan jobba. Fast det blir inte mycket till ledighet, jobbar såklart hela helgen här hemma.

No comments: