Monday, January 21, 2013


Eftersom J befinner sig i Japan fyller han år lite tidigare... ska inte gå närmare in på det här med tidsskillnad och så, blir lite för invecklat. Jag har skickat ett mail men väntar med att gratta honom på fb, där ser jag att en massa nyfunna vänner redan gratulerar honom. Han har verkligen fått många nya vänner. Han ska flyga till Sydkorea och hälsa på några vänner om några veckor. Känns lite läskigt att han är ute och far i världen men det är bara att gilla läget.
Ikväll känner jag mig jättetrött, jag sover inte bra på nätterna. I natt var jag vaken i flera timmar. Jag försöker läsa, känner ingen stress eftersom jag kan sova hur länge jag vill. Jag kommer nog att komma in i rätt ordning så småningom. Imorgon är det en vecka sen jag gick hem, tiden bara rinner iväg.

2 comments:

Renée said...

Måste vara helt underbart att få se ett land som Japan... Önskar jag hade varit lite mer äventyrslysten i min ungdom... KRAM

ime said...

Ja det önskar jag också att jag varit!!
Kram