Saturday, January 19, 2013


Läste de här orden på facebook idag: Må dagen idag fyllas med ljus, hopp och glädje. Och det försöker jag ta åt mig.
Satt och läste lite i min blogg tiden tillbaka, både förra året vid denna tiden när jag också fick besöka af och anmäla mig efter den korta tiden på jobbet i Malmö, jag var betydligt mer positiv då, men jag hade å andra sidan inte varit med om det som jag varit med om denna gången. Läste också bloggen de månader tillbaka som jag jobbat i Hässleholm och det var intressant. Någonstans tog viljan över att bli anställd fast jag flera gånger sa att jag inte ville jobba där, att jag inte klarade av att jobba under den ledningen. Och eftersom hon på allvar faktiskt är mytoman så tycker jag synd om dom som är där nu. Det är otroligt jobbigt att jobba ihop med såna människor.

No comments: