Wednesday, January 30, 2013


Har varit och hälsat på moster R, köpte en semla med till henne, själv äter jag ju inte semlor så det fick bli en chilevipp till mig. Roligt att prata med henne och så mycket vi upplevt lika, saker går igen i släkten, hoppas jag själv klarat av att bryta mindre trevliga sidor.
Fick månadens Glossybox idag, har faktiskt sagt upp prenumerationen nu och denna gång var sådär, nagelbandscreme igen från Burt´s Bees, den var ingen hit sist så jag fattar egentligen inte varför den återkommer igen, torrbalsam, hmmm?? Fattar inte riktigt, ska man först använda torrschampo och sen torrbalsam? Jag är lite skeptisk till torrschampo. En Cream Pigment som kan användas som bas för ögonskugga eller rogue eller på läpparna, jag har aldrig gillat såna multiprodukter, tror helt enkelt inte det är en bra produkt när den liksom kan användas till allting, en ögonpenna och slutligen Make up Removers från Oliva by CCS. En produkt från apoteket? Njae, tycker inte Glossybox står för vad dom lovar i sin marknadsföring, det skulle vara exklusiva och glammiga produkter, det är det inte.

No comments: