Tuesday, January 15, 2013


Jag skulle inte ha skrivit för några dagar sen att det gick bra och att jag kände mig framgångsrik. Idag fick jag veta att jag inte får förlängt där jag är nu. Det var faktiskt en mindre chock, jag har inte fått en enda signal att det inte varit bra, tvärtom. Men det har varit en väldigt konstig arbetsplats, så fruktansvärt turbulent och konflikter och bråk och en ledning som ljugit oss upp i ansiktet många gånger. Det var kanske tur att jag fick kliva av, vem vet hur det slutat annars? Det är såklart tryggheten med ett jobb och inkomst som gör att man står ut, men är det så det ska vara? Nej, jag kommer att komma över det här och det finns betydligt värre saker att drabbas av.

2 comments:

Renée said...

Ärligt talat så kan du nog tacka dom för att de "kickar" dig. Med sådan turbulens mår man till slut väldigt dåligt. Du ska nog bara vara glad och satsa på nåt där alla verkar vara bra och trevliga! STOR KRAM!

ime said...

Tack för dina fina ord. Kram