Tuesday, January 01, 2013


Istället för att summera 2012 försöker jag mig på lite drömmar inför 2013. Förutom som jag skrivit om innan att vi ska få fortsätta vara friska så önskar jag såklart att jag blir anställd på tidningen, min provanställning går ut i februari, sen hoppas jag kunna planera inför en Japan-tripp och hälsa på J, men det kräver att jag kan sälja min bil och att inga oförutsedda stora utgifter dyker upp, jag hoppas få fortsätta jobba på spa:et, vill gärna hålla mina kunskaper vid liv även om det i höst känts övermäktigt ibland att jobba sex dagar i veckan vissa veckor, jag ser också fram emot sommaren, att få betald semester var ett tag sen jag hade, önskar såklart en fin sommar, allt blir så mycket lättare då, nånting vill jag göra i höst när jag fyller år (hemska tanke, kan inte fatta att jag är SÅ gammal) om så bara en weekend i Köpenhamn, inte fy skam. Sen vill jag att J och S ska må bra och få sina drömmar förverkligade. För J är det (som han säger idag) att få fortsätta bo i Japan och för S kommer drömmen förverkligas när hon får åka till Singapore och plugga.

No comments: