Friday, January 18, 2013


Fina getter!!
En sak har blivit tydlig för mig efter de här senaste dagarnas turbulens: Jag har underbara vänner, fantastiska människor som tillsammans gör att jag nu mår bättre. På ett vis undrar jag om det ändå inte varit värt allt när detta har resulterat i såna fina vänskapsband. T ex Katarina som jag efterträdde, en underbar mysig tjej som har skickat stöttande ord och tipsat om andra jobb, Danne som jag jobbat ihop med som slutade samma dag som skrivit så fina omdömen om mig, Mikaela som jag jobbade ihop med tills i höstas som också är otroligt snäll, Micke som jag stormtrivdes ihop med och skrattade varje dag ihop med på jobbet, fina Gustaf som alltid finns där redo att trösta, Mats som blivit ett framtida bra stöd och Lotta och PH från mitt förra jobb..... listan kan göras längre. Är det detta jag ska lära mig efter denna tiden? Att vänner omkring mig är det viktigaste som finns och min underbara lilla Sofia som är bäst i världen och Jacob som också är bäst i världen men som nu befinner sig så långt ifrån oss. Denna gången skrev jag ut namnen!!

No comments: