Tuesday, January 22, 2013



Här kommer en bild på mig och en på lilla S. Har tillbringat hela dagen i Lund för att fira henne, vi började med lite lunchfrallor, sen körde vi till Nova och gick lite. En tisdag i januari innan lön betydde att vi närmast var ensamma där, var väldigt lite folk. Blev helt paff av att den fina Mitti Kicks lagt ner. Ja, jag skulle inte handlat något men ändå. Jag var sen hemma i S:s lilla lägenhet när hon var på en föreläsning på eftermiddagen och då lyckades jag få kontakt med J så vi skypade. Så roligt att se honom och höra honom, han hade blivit ordentligt firad i Japan. När S kom hem från föreläsningen åkte vi och åt sushi, mumma!!! Har bara ätit det en gång för länge sen och det var jättegott! Nu är vi hemma i min lägenhet och har precis firat med lite kladdkaka.

2 comments:

Renée said...

Ska bli kul att se vad du tycker om min läkares dom över min hud imorgon. Jag hoppas att han kan göra underverk... Läkaren är överläkare Casper Tarras-Wahlberg, han är 79 år! Gammal och klok får man hoppas!

ime said...

Ja du måste berätta, och vad bra att du fått komma till en sån skicklig läkare!
Kram