Sunday, January 18, 2015

Söndag

Jobbade med en jättetrevlig tjej igår i Lund, hon såg så ung ut att jag blev lite paff när hon berättade att hon hade en son på två och ett halvt. Sen fick jag uppleva nåt gulligt, vi hade ont om enkronor och eftersom hennes sambo skulle komma och hämta henne kom sonen med sin sparbössa med enkronor som vi skulle få växla oss till... sambon kom med sonen på armen och den lille pojken säger högt "Mamma jag har pengar med mig".... gud vad gulligt.
Idag skön ledig dag med städning och handlande på schemat. I veckan blir det jobb i Hässleholm och butiken i Lund, det var en som frågade mig om det inte är jobbigt att åka runt så, men det är det inte. Jag tycker tvärtom att det är så extremt enformigt att jobba åtta till fem måndag till fredag på samma jobb. Jag gillar omväxling.

No comments: