Thursday, January 08, 2015

Torsdag

Denna katten bor på ett kattcafé i Kyoto, där min J också bor, fast han bor förstås inte på ett kattcafé.
Idag har jag jobbat i Lund på samma kedja som jag också jobbar på i Hässleholm, jag har ju sagt att jag är tillgänglig för jobb i andra städer och det har varit jätteroligt. Där har varit mycket kunder, jag jobbade ensam från kl 14 till 19 och har sålt som bara den. Alltid roligt att få testa på en större butik och tiden bara rusar iväg när det är mycket kunder.
Det är alldeles fruktansvärt det som hänt i Paris, tänk att en arbetsplats blir stormad och människor dödade för att de utnyttjat sin rätt att uttrycka sig. Jag är ju så himla förtjust i Paris och älskar att se bilder därifrån men detta är inget roligt sätt som Paris uppmärksammas på. Igår köpte jag ett mini-Eiffeltorn som jag har som berlock i mitt Thomas Sabo-armband, det gjorde jag samma dag som det här hände fast innan jag visste att det hänt.

No comments: