Wednesday, May 29, 2019

Renovering

En liten renovering av mig själv pågår denna veckan, igår klippte jag mig och idag har jag fixat naglarna. Jobbar imorgon röd dag men är ledig fredag, då har jag fullt program hela dagen med en massa saker jag måste hinna med. Sen jobbar jag helgen. Är bjuden på poolparty på lördag kväll, jag jobbar till 17 men hoppar av tåget och går en stund till I som jag är bjuden till. Jag måste ta tåget 5.24 på söndag morgon, så det blir bara en snabb visit hos I. Jag har försökt byta bort det passet men av förklarliga skäl är ingen intresserad. Sen är det tre veckor kvar till semestern!!! Jag nappade på ett erbjudande om dagstidning 100 dagar för 100 kr så jag ser framför mig hur jag ska njuta av morgonkaffet och läsa tidningen länge. Gud vad skönt det ska bli.

4 comments:

ibod11 - Ingrid said...

Det är skönt att ta hand om sig själv lite ibland. Du är väl värd att gå göra sådant som får dig att må bra :)
Nu är väl nedräkningen i full gång till semestern. Snart börjar du räkna dagar i stället för veckor.
Kram

ime said...

Ja nu är det bara massage som fattas, hade varit skönt.
Det är läskigt så fort tiden går, men jag är ju inte heller van vid att ha tidig semester.
Kram

Znogge said...

Det är viktigt att ta hand om sig själv också. Lite synd att ingen ville ta det passet men jag förstår att det inte var så populärt. Kul i alla fall att du kan stanna till en stund på poolpartyt.

Kram

ime said...

Ja jag får se om det blir något poolväder. Men kul att träffa dom andra även om det inte blir någon lång visit.
Kram