Thursday, January 30, 2020

Ledig imorgon

Extra skönt att gå hem idag eftersom jag är ledig imorgon. Ska man jobba helg är fredagen bästa dag att vara ledig. Ska sova ut och ta det lugnt. Har fortfarande problem med huvudet från och till men behöver inte ta värktabletter varje dag. Igår hade jag riktigt ont i nacken och huvudet kändes som att det vägde hur mycket som helst.
Jag har beredskap denna veckan och hittills har det varit lugnt. Hoppas det blir så veckan ut. Förra gången jag hade beredskap ringde telefonen flera nätter, det vill jag helst slippa.
På lördag börjar februari och man märker att det är ljusare lite längre på dagarna. Det är så ljuvligt.

6 comments:

Znogge said...

Ska man arbeta helg är det verkligen alldeles perfekt att vara ledig på fredagen. Skönt att huvudvärken inte är sämre i alla fall. Unna dig nu en avkopplande dag i morgon.

Kram

ime said...

Ja jag ska verkligen njuta så mycket jag kan av fredagen
Kram

ibod11 - Ingrid said...

Jag hoppas att fredagen har varit precis så skön och vilsam som du önskade och att det känns ok att jobba i hegen. Kanske t o m huvudvärken har försvunnit. Det vore verkligen på tiden.
Kram

ime said...

Ja det har varit en bra fredag, har hunnit göra en del och ändå vila lite.
Kram

Marie Karlsson said...

vad skönt att vara extra ledig dsådär

ime said...

Ja det är superskönt!