Monday, January 24, 2022

Bok 4

 


Lyckans hjul av Kajsa Ingemarsson 

Det här får väl också räknas som en feelgood-roman. Tre kvinnor i olika åldrar lär känna varandra. De bor grannar och ytterligare en kvinna flyttar in i ett hus på gatan. De upplever henne som mystisk innan det klarnar vad hon har för slags verksamhet. Man får följa olika händelseutvecklingar i kvinnornas liv. Det tog ett tag innan berättelsen tog fart. En lagom trevlig berättelse.

Den här boken får 3 stjärnor av 5 av mig.

4 comments:

znogge said...

Det har jag läst och tyckte den var okej så jag skulle ge samma betyg som du gav. Nu har jag läst ut "Flera sidor av oss" och den tyckte jag var bra.

Kram och god kväll!

ime said...

Ja vad trevligt att vi verkar vara överens om böckerna!
Kram

Znogge said...

Eller hur :D Bra smak alltså!

Kram och god kväll!

ime said...

Detsamma till dig!