Monday, July 04, 2022

Bok 31



 


Min pojkväns dubbelliv av Cleo James

Mark och Cleo träffas av en slump och båda blir blixtförälskade. Sakta går det upp för Cleo att han inte är den drömmannen hon trodde. Man känner igen alla alarmerande tecken och bara väntar på att Cleo ska lämna honom. Men detta är ingen vanlig historia och den är dessutom sann. Jag kan inte gå in på så mycket mer på vad som händer utan istället uppmana att läsa boken. Den är väldigt svår att lägga ifrån sig och utvecklas inte alls som man tror.

Denna bok får 4 stjärnor av 5 möjliga av mig.

3 comments:

Znogge said...

Tack för tipset! Det låter som en spännande bok och en bok i min smak. Den noteras direkt :D

Kram

Znogge said...

Aj då, fanns bara som E-bok här och det är inget för mig :-( Så blir det ibland.

Kram

ime said...

Vad synd, jag håller med, jag vill också läsa fysiska böcker.
Kram