Sunday, December 25, 2016

Juldagen

Så snabbt dom här tre dagarna har försvunnit som jag varit ledig. Igår dök lilla S upp vid 13 och vi skypade med J då. Känns så konstigt att inte ha träffat honom på över ett år. Sen kollade vi lite på Kalle och efter det var det dags för vårt lilla julbord. Sen är man ju bara trött och mätt och måste vila. Karl-Bertil Jonsson är ett måste att se och efter det bytte vi lite julklappar. Jag ska ju inte ha några julklappar egentligen som fått resa till Japan men jag fick en underbar ljusstake från Georg Jensen, så vacker och den gör sig så bra på mitt lilla sidobord. Fick också ett presentkort på bio. Idag tvingade S mig med till Elgiganten, jag vill helst undvika jul/reahandel men hon skulle titta på lite grejor och köpa julklapp till sina småkusiner. Sen handlade vi mat, hela parkeringen var full idag också, alltså har inte människor något att göra utom att åka till affären?? E kommer hit ikväll och jag tyckte vi skulle bjuda på julmat men S ska göra en pastarätt istället. Och imorgon ska jag jobba, inte så lång dag, från 11-15. Undrar om det blir hysteriskt. Sen ska jag faktiskt jobba fem dagar på sträck.

No comments: