Saturday, December 17, 2016

Lördag

Det blir inte som man tänkt sig.... vår chef är fortfarande sjuk så jag jobbar hela helgen, jag erbjöd mig för jag behöver fler timmar, men det innebär faktiskt att jag inte har någon ledig dag förrän lille julafton. Måndag ska jag ju åka till Sölvesborg. Får försöka hinna med en del då på eftermiddagen. Idag har det varit en konstig försäljningsdag, kunderna är stressade och stimmiga och det blev försäljning sent. Man ser alla stackars människor som jagar omkring fullastade med kassar. Är så glad att jag är ute i tid när det gäller mina julklappar. Känner mig rejält trött ikväll, eftersom vi ligger i en galleria så är det hög ljudnivå och mycket folk utanför.

2 comments:

znogge said...

Tråkigt att folk är så stressade för det kan liksom inte vara meningen med helgen. Skönt att man själv har koll på läget!

Ha en fin fjärde advent!

ime said...

Ja många är väldigt stressade och jag tycker synd om dom. Vi borde dra ner på kraven.
Detsamma till dig!